minno 08.02.12 13:37:25 napsal: toto je teda tiež názor
za všetky drobné
.
To je můj osobní názor a taky, že 98% lidí na virtu o věcech jenom tlachá
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
13:37:25
08.02.2012
08.02.2012
minno
-> ŠKODA 120 GLS 08.02.12 13:26:38: len či to kozel 130 GL nemyslel tak trochu ironicky, že kyvka je parádna V príspevku nižšie totiž píše, že rozdiel kyvka-vlečka je markantný
ŠKODA 120 GLS 08.02.12 13:26:38 napsal:
Přesně tak – to,
že tu někteří lidé nadávají na škodovku, kyvku a jiné… zřejmě bude
naznačovat, a tím se teď nechci nikoho dotknout, že majitelé jsou hold
diletanti na práci, co se škodovky týče!toto je teda tiež názor za všetky drobné.
ŠKODA 120 GLS 08.02.12 13:26:38 napsal:
Přesně tak – to,
že tu někteří lidé nadávají na škodovku, kyvku a jiné… zřejmě bude
naznačovat, a tím se teď nechci nikoho dotknout, že majitelé jsou hold
diletanti na práci, co se škodovky týče!toto je teda tiež názor za všetky drobné.
13:26:38
08.02.2012
08.02.2012
ŠKODA 120 GLS
aceboss 08.02.12 12:36:40 napsal:
→ kozel 130 GL: Já stím SEDRem taky už nevím co a jak
,ale mám slíbeno že se na to kouknem a dojdem na závadu říkal
mechanik Ale upřímě dobře uděláná kyvka taky jede
krásněkozel 130 GL 08.02.12 12:41:41 napsal:
→ aceboss: jo to je jasný, poctivá kyvka je parádní. To
jen že můžu vlastně srovnávat obojí, máme doma 120 i 130, obojí
udělané. V žádným případě tu nechci vyvolávat další bouřlivé
diskuse
Jinak přeju ať to s karbem dobře dopadne Přesně tak - to, že tu někteří lidé nadávají na škodovku, kyvku a jiné... zřejmě bude naznačovat, a tím se teď nechci nikoho dotknout, že majitelé jsou hold diletanti na práci, co se škodovky týče!
→ kozel 130 GL: Já stím SEDRem taky už nevím co a jak
,ale mám slíbeno že se na to kouknem a dojdem na závadu říkal
mechanik Ale upřímě dobře uděláná kyvka taky jede
krásněkozel 130 GL 08.02.12 12:41:41 napsal:
→ aceboss: jo to je jasný, poctivá kyvka je parádní. To
jen že můžu vlastně srovnávat obojí, máme doma 120 i 130, obojí
udělané. V žádným případě tu nechci vyvolávat další bouřlivé
diskuse
Jinak přeju ať to s karbem dobře dopadne Přesně tak - to, že tu někteří lidé nadávají na škodovku, kyvku a jiné... zřejmě bude naznačovat, a tím se teď nechci nikoho dotknout, že majitelé jsou hold diletanti na práci, co se škodovky týče!
13:04:32
08.02.2012
08.02.2012
minno
-> aceboss: ten SEDR na 136 motor, s ktorým máš problém, ale nebol nový, že nie? Ale jazdený.
So starými jazdenými karburátormi v pochybných stavoch býva obvykle problém, to je pravda. Bežný "repas" v domácich podmienkach väčšinou nebýva 100% úspešný a takto repasovaný karburátor potom síce ako-tak funguje, ale nie je to žiadna sláva. Viem o čom vravím, tiež som to tak pred pár rokmi robil. Ono síce možno zrovnáte prírubu, dosadaciu plochu víka karburátora, no nezrovnáte menšie či väčšie deformácie tela karburátora, o ktorých ani len netušíte. Taktiež netesnosti okolo osičiek klapiek atď.
Preto som sa aj ja naštval a kúpil som karburátor fungl nový (SEDR), to bolo v roku 2007 a odvtedy som na ten karbeč nemusel siahnuť a ani nesiahol ani jediný raz a natočil som na ňom už okolo 60 tis. km a všetko funguje perfektne a spoľahlivo. Starý karbeč by som už nechcel.
So starými jazdenými karburátormi v pochybných stavoch býva obvykle problém, to je pravda. Bežný "repas" v domácich podmienkach väčšinou nebýva 100% úspešný a takto repasovaný karburátor potom síce ako-tak funguje, ale nie je to žiadna sláva. Viem o čom vravím, tiež som to tak pred pár rokmi robil. Ono síce možno zrovnáte prírubu, dosadaciu plochu víka karburátora, no nezrovnáte menšie či väčšie deformácie tela karburátora, o ktorých ani len netušíte. Taktiež netesnosti okolo osičiek klapiek atď.
Preto som sa aj ja naštval a kúpil som karburátor fungl nový (SEDR), to bolo v roku 2007 a odvtedy som na ten karbeč nemusel siahnuť a ani nesiahol ani jediný raz a natočil som na ňom už okolo 60 tis. km a všetko funguje perfektne a spoľahlivo. Starý karbeč by som už nechcel.
12:41:41
08.02.2012
08.02.2012
kozel 130 GL
-> aceboss: jo to je jasný, poctivá kyvka je parádní. To jen že můžu vlastně srovnávat obojí, máme doma 120 i 130, obojí udělané. V žádným případě tu nechci vyvolávat další bouřlivé diskuse
Jinak přeju ať to s karbem dobře dopadne
Jinak přeju ať to s karbem dobře dopadne
12:36:40
08.02.2012
08.02.2012
aceboss
-> kozel 130 GL: Já stím SEDRem taky už nevím co a jak ,ale mám slíbeno že se na to kouknem a dojdem na závadu říkal mechanik Ale upřímě dobře uděláná kyvka taky jede krásně
12:33:09
08.02.2012
08.02.2012
kozel 130 GL
-> ŠKODA 120 GLS: vtipné, ale je to jak říká aceboss, já takle koupil SEDR 3230, rozebral ho na hromádku, vše vyčistil, všci co říkáš dal nové, nechal sem si ho seřídit a? nejede to, nejede to.......a nikdo neví proč.......prostě na mrtvici..........
jinak ještě zpět k rozdílu vlečka vs. kyvka - mám na každém autě jinou zadní nápravu a rozdíl tam je markantní.
sory za OT, jsou to jen moje postřehy
jinak ještě zpět k rozdílu vlečka vs. kyvka - mám na každém autě jinou zadní nápravu a rozdíl tam je markantní.
sory za OT, jsou to jen moje postřehy
12:32:32
08.02.2012
08.02.2012
aceboss
ŠKODA 120 GLS 08.02.12 12:28:29 napsal:
→ aceboss: Tak ho vyhoď a pořiď jiný. Proč bych vyhazoval novej SEDR pro 136 to jsi raději udělám čas a zajdu za známým mechanikem, který mi ochotně pomůže. A na stolici a přípravcích mi ho překontroluje zda jsou správně klapky atd...
→ aceboss: Tak ho vyhoď a pořiď jiný. Proč bych vyhazoval novej SEDR pro 136 to jsi raději udělám čas a zajdu za známým mechanikem, který mi ochotně pomůže. A na stolici a přípravcích mi ho překontroluje zda jsou správně klapky atd...
12:28:42
08.02.2012
08.02.2012
dakar.cz
aceboss 08.02.12 11:27:34 napsal: → ŠKODA 120 GLS: Další důležitou věci dle mě je důležité si uvědomit své vlastní dovednosti a znalosti…
Pokud nezvládáš základní úkony a věci tak je nemyslitelné hned na první pokus dělat zásahy které máš naplánované.
Druhá věc je materialové vybavení… opravdu kladivo, kleště a šroubovák na toto stačit nebudou..... V prvé řadě si našetři na nějaké nářadí a potom můžeš něco dělat bez nářadí a vybavené to nejde. *LIKE*
Pokud nezvládáš základní úkony a věci tak je nemyslitelné hned na první pokus dělat zásahy které máš naplánované.
Druhá věc je materialové vybavení… opravdu kladivo, kleště a šroubovák na toto stačit nebudou..... V prvé řadě si našetři na nějaké nářadí a potom můžeš něco dělat bez nářadí a vybavené to nejde. *LIKE*
12:28:29
08.02.2012
08.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> aceboss: Tak ho vyhoď a pořiď jiný.
12:23:34
08.02.2012
08.02.2012
aceboss
-> ŠKODA 120 GLS: Ono postupovat dle doporučených bodů z dokumentace je supr ,ale praxe ukáže co pomáhá a co ne a nedej bože když všechny kontroly postupných budů jsou OK ale ve výsledku karburáto nejede.....viz můj nový SEDR co asi už rok nemuhu rozchodit a vše je jak má..... Nemluvě o to že pokud změníš jen jednu věc téměř nic nezískáš.... Vždy je nutno brát pohled jako na celek.
12:14:29
08.02.2012
08.02.2012
ŠKODA 120 GLS
Njn, když hold někdo vyčistí karbec stylem, že vymění těsnění mezi karburátorem a víkem, vytáhne trysky se vzdušníky profoukne je, a pak je vrátí zpátky a tím vlastně i skončil, tak se nedivím, že ten výkon mezi 120 a 136 motorem je furt stejný, když ojebal seřízení hladinky, škrtících klapek, kontrolu spodní příruby jestli se nepřisává vzduch, kontrolu víka, jestli není prohnuté ve středu. Nevyměnil membrány akcelerační pumpičky a podtlaku 2.stupně - a nebo, že nasadil 120SEDR na 136ku, tak se fakt nevidím, že vám to nejede klucíííííííííí.
11:27:34
08.02.2012
08.02.2012
aceboss
-> ŠKODA 120 GLS: Uvědom si že dobrý podvozek a motor dělá auto.....
Já jezdím udělanou felícii a stejně je to nedostačující co se týče podvozku tak přiznejme si to kyvné ramena mají své nevýhody ,které jen stěží zlepšíš či omezíš její nedostatky. Co se týče motoru pokud neuděláš aspon poctivou GO na serii ,nemluvě o upraveném motoru nijak velký přínos nevidím.
Další důležitou věci dle mě je důležité si uvědomit své vlastní dovednosti a znalosti....
Pokud nezvládáš základní úkony a věci tak je nemyslitelné hned na první pokus dělat zásahy které máš naplánované.
Druhá věc je materialové vybavení... opravdu kladivo, kleště a šroubovák na toto stačit nebudou..... V prvé řadě si našetři na nějaké nářadí a potom můžeš něco dělat bez nářadí a vybavené to nejde.
Ještě na závěr co se tu řešilo ohledně stavu, já jsem vždy za to ,že vůz je majetkem majitele a ten si sním může dělat co chce a pokud se to někomu nezdá má smůlu at si sežene vlastní. Viz moje příspěvky při likvidaci mého eRka.
Já jezdím udělanou felícii a stejně je to nedostačující co se týče podvozku tak přiznejme si to kyvné ramena mají své nevýhody ,které jen stěží zlepšíš či omezíš její nedostatky. Co se týče motoru pokud neuděláš aspon poctivou GO na serii ,nemluvě o upraveném motoru nijak velký přínos nevidím.
Další důležitou věci dle mě je důležité si uvědomit své vlastní dovednosti a znalosti....
Pokud nezvládáš základní úkony a věci tak je nemyslitelné hned na první pokus dělat zásahy které máš naplánované.
Druhá věc je materialové vybavení... opravdu kladivo, kleště a šroubovák na toto stačit nebudou..... V prvé řadě si našetři na nějaké nářadí a potom můžeš něco dělat bez nářadí a vybavené to nejde.
Ještě na závěr co se tu řešilo ohledně stavu, já jsem vždy za to ,že vůz je majetkem majitele a ten si sním může dělat co chce a pokud se to někomu nezdá má smůlu at si sežene vlastní. Viz moje příspěvky při likvidaci mého eRka.
07:45:22
08.02.2012
08.02.2012
darklord
-> ŠKODA 120 GLS: mozes si opravit html tagy v popise az to tu neni take rozmrdane?
23:00:41
07.02.2012
07.02.2012
U-Geen
-> dakar.cz 07.02.12 20:54:49: asi tak :-)
21:58:27
07.02.2012
07.02.2012
minno
-> dakar.cz 07.02.12 20:54:49: súhlasím
21:56:32
07.02.2012
07.02.2012
minno
On to myslel s tými veteránskymi značkami a nemožnosťou jazdenia v bežnej premávke skôr asi tak, že je tam potom obmedzené množstvo kilometrov do roka (tušim 5000?), to samozrejme ale aj tak nikto nemôže dokázať kto s tým koľko ročne najazdí, takže je to vlastne jedno.
21:50:24
07.02.2012
07.02.2012
MATTESS
-> ŠKODA 120 GLS: upřímně mi je putna, co uděláš se svým autem. Jen tady (07.02.12 20:40:16) šíříš poplašný zprávy
21:45:41
07.02.2012
07.02.2012
Maťulo
MOLSO 07.02.12 11:42:42 napsal:
→ lokaj: ty si tiež odbornik ked tam hodi
favo tak to ihned ožije a určite to pojde lepšie ako na 120ke ( predpokladom
je OK stav favo motora)
ked som prechadzal zo 120 motora na vybehane fáčko mohol som sa v tom zabiť
to ja ked som nahradil 105ku za favo tak som prve dva tyzdne sral maggi v kockach!!!
→ lokaj: ty si tiež odbornik ked tam hodi
favo tak to ihned ožije a určite to pojde lepšie ako na 120ke ( predpokladom
je OK stav favo motora)
ked som prechadzal zo 120 motora na vybehane fáčko mohol som sa v tom zabiť
to ja ked som nahradil 105ku za favo tak som prve dva tyzdne sral maggi v kockach!!!
21:40:39
07.02.2012
07.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> MATTESS: hele, i kdyby tak je mi nějaký zápis u dna olejové vany veterán se z toho písemně dělat nebude a můžu uklidnit i své fanoušky, že žádný tuning taky ne. Mě se všechno na autě tak jak je líbí, krom podvozku, jeho výšky a motoru.